jueves, 21 de junio de 2007

E. mail a la diputada Lizarraga i a Espanya

E. mail a la Diputada Lizarraga i a Espanya


Estic preocupat company/a. Com ja sabeu tinc dos néts encantadors, i un altre en camí! I comença a preocupar-me les notícies que sento d'un temps ença sobre el canvi climàtic, notícies que algun exdirigent mundial i no mundial avalen. I estic segur que vosaltres també esteu preocupats, ja que és coneguda la vostra sensibilitat social. Però res mes em faltava per a ampliar la meua preocupació que el “Magatzem Temporal Centralitzat” que com jo, ja fa temps haureu sentit parlar, i sobretot tu Lluisa, ja que el congrés és el que hi ha tractat el tema, que és ni mes ni menys servir per a emmagatzemar els residus radioactius de les centrals nuclears d'Espanya.
També vos diré que jo també sóc dels que vol arribar a casa i tindre totes les comoditats, però sempre cal valorar el preu que s'ha de pagar.
A arrel d'aquesta preocupació m'he acostat a la plataforma en contra de la instal·lació d'aqueste magatzem en les nostres terres, per a buscar informació. En aquestos moments estic en la fase de demanar el màxim d'informació sobre el tema, he assistit a dos xarrades i a una reunió de la coordinadora, i en aquesta ultima s'ha parlat del pròxim acte informatiu que es fara a Mora d´Ebre el pròxim 30 de juny, es veu que s'han posicionat quaranta i tants ajuntaments en contra, entre els quals el nostre, això Toni ho sabràs, també tots els consells comarcals de les TE.
És un moviment incipient, però molt cohesionat. En aquesta reunió van quedar que invitarien tots els representants compromesos de les nostres terres, espero que vaja el nostre alcalde i que també os inviten a vosaltres, sobretot tu Lluisa no pots fallar, en aquestos dies pots recopilar molta informació sobre el tema.
Heu llegit les ultimes declaracions de l'exalcalde d'Amposta, reconeix inclús que siga tard “que a vegades cal dir que no” sobre el PHN, crec que això el honra, i demostra que nosaltres sempre estem al costat dels nostres, defenent la nostra terra.
El rectificar és de savis, però jo sé que això a vosaltres no vos pot passar, perquè estareu allí el trenta de juny, al costat del ciutadà.

No hay comentarios: