domingo, 24 de enero de 2010

REFLEXIÓ AL REGIDOR D'URBANISME

El càrrec de regidor mereix respecte per part dels ciutadans, la qual cosa no significa que qui ho detinga siga mereixedor.
I tú pel que veig eres un poc gili. Et diré perquè et saludo, en primer lloc perquè la teua dona i jo hem sigut veïns, ademes d'una incipient relació de llaços familiars en el passat. Ademés, perquè eres representant polític de la meua ciutat, tant a tú com els altres, per tant he de saludar-vos, més tenint, jo, la relació sentimental amb tot el plé de l’ajuntament del meu municipi, faltaria més! I continuaré saludant vos a tots. Jo ja sé, que un tonto no deixa de ser un tonto, però també sé que és mes perillós quan té poder o cultura, i ho dic igual per tu com pels altres que teniu esta actitud.
Tú ets professor a part de regidor, ensenyes als atres, hauries de saber que hi ha una llei física, i és, que tot el que puja despres baixa, és tarda més o menys, normalment quant més és tarda pitjor és. Un exemple és el teu antecessor, anava pels passadissos del nostre ajuntament com a amo i senyor, posant creus a tot aquell que no li agradava, i dient clarament que prendria represàlies. Mira’l on esta ara, ja ningú és recorda d’ell, és més, la majoria li doneu l'esquena, a tú, que vas pel mateix camí, et salvarà que eres funcionari. Si no vols que parlen de tu públicament, o te'n vas per a casa, o fas les coses amb sentit comú.
Fa anys que vaig denunciant que no sou demòcrates, i respectuosos amb la cosa de tots. Vatros mateixos ratifiqueu el que denuncio públicament.


Salut i república!

No hay comentarios: